Що буде випробувано в ЕкоТехноПарку

На адресу ЗАТ “Струнні технології” приходить велика кількість питань від партнерів проекту, що стосуються промислових зразків рухомого складу і охоронного модулю SkyWay, ходові випробування яких почнуться в ЕкоТехноПарку з дня на день. Ми вже неодноразово розповідали про них, хоча ніколи так докладно і близько, як зробимо це зараз. У першу чергу ми ідемо назустріч побажанням тих людей, які не змогли побувати в Берліні або Мінську для особистого ознайомлення з експозицією. Можна більше не засмучуватися з цього приводу і вважати вірутальною екскурсією за нашим стендом інтерв`ю з головним констуктором управління рухомого складу проектної організації SkyWay Зайцевим А. Д., яке було записане ще у вересні на виставці в Берліні та з тих пір чекало свого часу. Мова у цьому інтерв`ю піде про одну з двох готових на сьогоднішній день інноваційних машин, на честь свого винахідника Анатолія Юницького званої юнібус. Завдяки використанню комплексу інноваційних рішень і ноу-хау, юнібус є в рази, а інколи і на порядок, більш ефективним, безпечним і екологічним, ніж будь-який інший відомий транспортний засіб. Наприклад, його запатентована аеродинаміка в 3-5 разів краща, ніж у спортивних автомобілей, а опір каченню колеса по рейці зменшено, у порівнянні з залізничною колісною парою, в 5 рази; «другий» рівень розміщення і протисхідна система знизять аварійність, наприклад, у порівнянні з автотранспортом, приблизно в 1 000 разів. Юнібус призначений для пасажирських перевезень за міськими і приміськими маршрутами. В актуальній конфігурації він має місткість салону – до 14 осіб і максимальну швидкість – 150 км/г. При цьому  продуктивність транспортної системи SkyWay з такими юнібусами може досягати 50 000 пас/г, що можна порівняти з продуктивністю московського метро. Рух міського юнібусу здійснюється за допомогою тягового електроприводу. Електродвигуни тягового приводу поєднані з колесами у спільний вузел – мотор-колесо, що дозволяє виключити передаючі вузли (редуктори) і, відповідно, зменшити габарити, вагу і вартість приводу. Салон юнібусу оснащений системами вентиляції, кондиціювання, освітлення, аудіо- і відеоінформування пасажирів. Бортова система управління юнібусом – автоматична. Цей транспортний засіб може експлуатуватися у різних кліматичних умовах при безгаражному зберіганні. Середній строк експлуатації юнібусу  – 25 років.

Джерело: www.rsw-systems.com