Легка міська траса SkyWay в дії

Проведені в ЕкоТехноПарку впробування рухомого складу та шляхової структури легкої міської траси є складовою частиною процесу сертифікації технології струнного транспорту. В ході тестів розробники вивчають поведінку всіх елементів транспортної системи з уразуванням різних погодних умов, навантажень, швидкостей, станів рухомого складу та шляхової структури, що розглядаються в комплексі. З цією метою перші прогони юнібайку SkyWay по струнним рейкам здійснюються ще до того, як їм буде надано розрахункове поперечне напруження за рахунок натягу струн (що знаходяться в серцевині рейок – пучків сталевого дроту), і до того, як рейки будуть заповнені спеціальним бетоном, призначеним для шумозаглушення, усунення корозії на внутрішніх поверхнях металевої конструкції та забеспечення додаткового запасу міцності.

У штатному режимі роботи системи SkyWay подібна ситуація виключена.  Проте турбота про безпеку пасажирських перевезень вимагає передбачити і цю можливість. На поточному етапі ці тести  дозволяють отримати дані про несучу здатність зовнішньої оболонки рейок, рівень шумів, створюваних транспортних засобів під час руху по повній конструкції, рівності шляхової структури при відсутності необхідного попереднього напруження і т. д. Зібрані під час випробувань свідчення будуть покладені в основу порівняльного аналізу та дозволять з максимальною повноною розрахувати ключові характеристики шляхової структури легкої міської траси.

Тести рухомого складу (юнібайк SkyWay) нададуть інформацію про показники транспорту при розгоні, прискоренні та гальмуванні, гранично допустимого корисного навантаження, роботі автоматичних систем безпеки, управління, зв`язку, а також про поведінку юнібайку при відмові окремих вузлів та агрегатів і т. д. Випробування проходять за встановленим планом і триванимуть до весни майбутнього року. Після того, як інженери SkyWay зберуть і систематизують всі необхідні матеріали про функціонування системи з мінімальним попереднім натягом шляхової структури, їх будуть надані розрахункові параметри. Потім алгоритм вивчення роботи комплексу, скорегований з урахуванням отриманих на практиці даних, буде повторно застосований до юнібайку та струнних рейок SkyWay. В ході всього процесу тестування до настроєк функціонування системи вносяться необхідні коректировки, які дозволять сертифікувати легкий міський комплекс SkyWay. Зібрана за підсумком всіх заходів інформація буде ретельно опрацьована і покладена в основу подальших розробок, що здійснюються проектною організацією ЗАТ «Струнні технології».

Цілий ряд переваг технології SkyWay знайшов своє підтвердження вже на етапі випробувань, що продемонстрували наявність багаторазового запасу міцності системи і її здатність продовжувати функціонувати навіть в найекстремальніших умовах. Швидкість, розвинута юнібайком на трасі, якій ще не надано розрахунковий попередній натяг, досягає 60 км/год, що в 2–5 разів швидше, ніж, наприклад, на традиційній канатнвй дорозі. Також SkyWay на порядок перевершує канатну дорогу і за показником довговічності. В SkyWay рух транспортного засобу здійснюється не за канатом, що потребує регулярної заміни з періодичністю в кожні 7–10 років, а за сталевим профілем. При цьому на рух з однаковою швидкістю споживання енергії в рейко-струнній дорозі буде в 5–6 разів нижче, ніж на канаті.

Джерело: http://rsw-systems.com/