Останні контрольні випробування перед монтажем струн

Минулого тижня завершилися контрольні випробування струн SkyWay, а також затискних цанг для їх натягу і анкеровки. Це було останнім заходом, що завершує підготовку до натягнення струн всередені рейок легкої траси, яке підтвердило готовність даних елементів шляхової структури до монтажу і їх відповідність проектним показникам.

Було спочатку заплановано випробовувати «прогулянкову трасу» в симульованому на території ЕкоТехноПарку, що будується, аварійному режимі. Для якнайшвидшого втілення проекту ці випробування були заплановаті на зиму сате тому, що деякі види робіт – наприклад, бетонування ключових елементів, – для досягнення ідеального результату краще проводити при плюсових температурах. Нагадуємо, що показати випробування: навіть з імітацією обриву усіх струн всередені рейки юнібайк зможе їхати зі швидкістю до 70 км/год, що перевищує швидкість, достатню для пересування у міському режимі, тобто SkyWay на практиці почав підтверджувати своє звання найбезпечнішого транспортно-інфраструктурного комплексу серед існуючих і перспективних.

З настанням весни і успішним завершенням випробувань рухомого складу і шляхової структури в імітації аварійних режимів все було практично готово до монтажу струн всередені рейок, тобто до їх натягу, закріпленню і бетонуванню. Залишилося з`ясувати, чи витримають вони, так само як і пристосування для їх затиску, проектні навантаження, бо на світовому ринку для технології SkyWay практично не існує готових рішень в силу її інноваційності, тому як одне, так і інше народилося в недрах КБ ЗАТ «Струнні технології». Проводилися випробування у Центрі наукових досліджень і випробувань будівельних конструкцій будівельного факультету БНТУ, який вже зарекомедрував себе в якості надійного партнера по науковій роботі.

Випробування цанг і струн проводилися на стенді, що дозволяє по черзі і поетапно прикладати навантаження до струн, а потім прикласти зусилля до цанги при одночасному їх натягу. Навантаження при натягу струн і навантаженні цанг контролювалося за зразковими манометрами, встановленими на насосних станціях. В результаті були отримані необхідні дані, що свідчать про відповідність закладеним проектним показникам, іншими словами, запасу міцності обох випробуваних елементів з лишком вистачить для забеспечення безпеки шляхової структури SkyWay. Наприклад, струни, випробувані по ТУ сталевих арматурних стабілізованих канатів, витримали 30 т навантаження, цанги ж виявилися ще міцнішими. Причому випробування на розрив витримали усі зразки, надані для дослідження.

У найближчому майбутньому в Мар`їній Гірці почнеться робота за монтажем струн на легкій транспортній системі, а трохи пізніше планується продовжити дослідження придатності її конструкції для більш важких транспортних засобів, для чого вивчається можливість її посилення за допомогою вже зовні розташованих струн.

Джерело: http://rsw-systems.com/